گیاهان آپارتمانی در خانه‌هایی که از انواع پنجره یو پی وی سی استفاده می‌کنند بهتر عمر می‌کنند و از شادابی و طراوت بیشتری برخوردارند. کاشت گیاهان و گلهای زیبا در آپارتمان ها امروزه با وجود فضا کوچک مستلزم مهارت و سلیقه ای منحصر به فرد است. در این مقاله نقش پنجره های upvc در محافظت از گیاهان آپارتمانی را بررسی می کنیم.

upvc در محافظت از گیاهان 3چرا استفاده از پنجره upvc برای گیاهان مفید است؟

پنجره‌ یو پی وی سی یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن بهترین دمای داخلی برای گیاهان آپارتمانی است.شما با استفاده از پنجره های یو پی وی سی تا حد زیادی نیاز گیاه خود را به نور و رطوبت و گرما برطرف می کنید. و شرایط استوایی که این گیاهان دارند را فراهم آورده اید.‌

upvc 1 محافظت از گیاهانمیزان تبادل هوای مناسب پنجره های UPVC برای محافظت از گیاهان آپارتمانی

شاید بسیاری از ما در روز های سرد سال پنجره های محیط خانه یا محیط کار خود را باز می کنیم تا هوای محیط عوض شود غافل از اینکه این کار باعث می شود گیاهانی که در نزدیکی پنجره قرار دارند با تغییر بلافاصله دما به یکباره سرما زده شده و تقریبا گلدهی و بازدهی خود را از دست بدهند.

با نصب پنجره های یو پی وی سی یک کار هوشمندانه هم برای زیبایی محیط اطراف خود کرده اید هم اینکه گیاهانتان ایمن و سالم باقی می مانند.چون پنجره های UPVC کمترین پرت حرارتی را دارند و این باعث می‌شود گیاه شرایط استوایی خود را برای همیشه حفظ کند.

upvc در محافظت از گیاهان 5پنجره UPVC فرانسوی

پنجره یو پی وی سی انواع گوناگونی دارد و تقریبا همه انواع این پنجره می‌تواند گیاهان خانه شما را حفظ کنند و برای آنها مفید باشند، اما یک نوع پنجره یو پی وی سی است که از همه انواع دیگر توانایی‌های بالاتری دارد. پنجره‌های مدل فرانسوی می‌تواند برای این کار، بهترین انتخاب باشند به خصوص برای خانه‌هایی که از نور زیاد بهره می‌برند. این دسته از پنجره‌ها می‌توانند حجم وسیعی از نور روز را به داخل راه دهند و از سوی دیگر از تمام زمانی که آفتاب در حال تابیدن است استفاده می‌کنند.

دقت داشته باشید که این نوع نوردهی علاوه بر اینکه به شدت مفید است تا حدی مضر نیز هست.گیاهانی هستند که نور بالا و مداوم برای آنها آسیب می رساند.سعی کنید از پرده های کرکره ای هم در کنار این نوع پنجره استفاده کنید و گیاهانی که نیاز شدید به نور دارند را در نزدیکی پنجره و سایر گیاهانی که نیاز زیادی ندارند را در محیطی دورتر نگهداری کنید.

upvc در محافظت از گیاهان 2پنجره کلنگی برای محافظت از گیاهان

یکی از معمول‌ترین انواع پنجره‌های ساخته شده از پرفیل‌های یو پی وی سی معروف‌اند به پنجره‌های پنجره کلنگی یا پنجره‌های دو حالته این پنجره‌ها در یک حالت از پهلو و در حالت دوم باز شدن، از بالا باز می‌شود. پنجره با فضایی کمتر از باز شدن از پهلو باز می‌شود. هوای سرد و البته تازه در این حالت باز می‌شود اما به صورت مستقیم به گل‌های شما برخورد نمی‌کند هوا در خانه می‌چرخد و هم دما با محیط می‌شود و علاوه بر تهویه شدن هوای خانه گیاهان آپارتمانی شما هم مشکلی پیدا نمی‌کنند.

upvc در محافظت از گیاهان 4

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.