عایق صوتی 2

اگرچه سبک زندگی شهری مدرن در کل زندگی راحتی است اما مشکلات بسیار آزاردهنده ی نیز دارد که دیر یا زود با آن روبرو خواهید شد .یکی از این مشکلات آلودگی صوتی است.سر و صدای ترافیک، خطوط راه آهن، بلندگوها، همسایگان و … آرامش ما را مختل می‌کند. حتی یک رعد و برق در فصل بارانی ، خواب شبانه ما را مختل می‌کند.

درواقع وجود شکاف و درز مابین درها و پنجره‌هاست که باعث می‌شود سر و صدای بیرون وارد خانه شود. درب‌ها و پنجره‌های قدیمی دارای شکاف‌هایی هستند که منجر به نفوذ صدا می‌شود و بر آرامش فضای شما تأثیر می‌گذارد. اگر با مشکلات مشابهی روبرو هستید، در اینجا راه‌هایی برای عایق بندی در برابر آلودگی صوتی فراهم کرده‌ایم. این مقاله را تا انتها بخوانید.

عایق صوتی 1استفاده از  درب‌ها و پنجره‌های UPVC

اگر از درها و پنجره‌های uPVC استفاده کنید صداها بسیار کمتر از خیابان به داخل خانه نفوذ می کنند، اما ممکن است حتی پنجره های دوجداره به صورت استاندارد نصب نشده باشند، در اینصورت خاصیت عایق بودن خود را از دست بدهند. بنابراین حتما از عایق بودن درست پنجره های خانه خود مطمئن شوید. درها و پنجره‌های uPVC دارای یک مهر و موم ضد هوای بین قاب‌ها هستند و باعث کاهش میزان سر و صدای ورودی به خانه شما می‌شوند.در هنگام خرید درب و پنجره UPVC حتما به سراغ یک برند معتبر بروید.

مهم‌تر از همه، UPVC  مزایای مختلف دیگری از جمله عایق حرارتی، ویژگی‌های حفاظتی با کمک  سیستم چند قفله، مقاوم در برابر آب و موارد دیگر دارد. با دوام و عملکرد درخشان، UPVC  یک گزینه ماندگار و اثبات شده برای بسیاری از خانه‌ها و مکان‌های تجاری است. یکی از ویژگی‌های برتر این ماده این است که UPVC ضد موریانه نیز هست.

عایق صوتی 5استفاده از پتوهای ضد صدا

شما می‌توانید پنجره‌های خود را با پتوهای ضد صدا بپوشانید. کاربرد این پتوها، کاهش نویز صدای وارد شده به خانه است. با این حال، این پتوها کاملا صدا را از بین نمی‌برند، اما بازهم در کاهش صدا موثر هستند. داشتن درب و پنجره‌های ضد صدا می‌تواند محیطی بدون صدا را برای شما ایجاد کند.

عایق صوتی 3استفاده از پرده‌های ضد صدا

البته در استفاده از پرده های ضد صدا این نکته را مد نظر داشته باشید که این نوع پرده ها به تنهایی به اندازه یک پنجره عایق موثر نخواهند بود اما یک انتخاب ساده برای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از ایجاد سر و صدا می باشد.

شما می توانید پرده‌های ضد صدا را به راحتی در بازار پیدا کنید. اگر در محیطی پر سر و صدا زندگی میکنید ، داشتن پرده‌های بزرگ، ضخیم، زیبا و جذاب در محل زندگی شما ضروری است.پرده‌های ضد صدا باعث کاهش نویز و سر و صدا ، عایق حرارتی و برودتی ، نصب آسان و مسدود کردن نور میشوند و عایق بندی خوبی در برابر آلودگی صوتی دارند.

عایق صوتی 4استفاده از کرکره پنجره 

دقیقاً مانند پرده‌ها، کرکره‌ها نیز حریم خصوصی شما را فراهم می‌کنند. کرکره‌ها همچنین یکی از موثرترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود صدای بیرون به خانه شماست.

اگر در فکر نصب کرکره هستید، دو نوع کرکره پنجره وجود دارد، کرکره برای فضای داخلی و خارجی. در کرکره خارجی، در صورت نیاز به تنظیم کرکره، باید پنجره را باز کنید. ولی اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، به دنبال کرکره‌های داخلی بروید. این کرکره ‌ها به غیر از مزایای دیگر، باعث جذابیت خانه شما نیز به می‌شوند.

عایق صوتی 6

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.